Gadis Gunakan Darah Segar Untuk Kekalkan Kejelitaan (8 Gambar)


Seorang gadis Korea mempunyai tabiat pelik iaitu mandi, makan makanan yang bercampur dengan darah segar mahupun minum sahaja darah tersebut seperti watak vampire..!
Tabiat pelik awek korea ini dipercayai kerana dia terlalu obses untuk kelihatan cantik dan comel ala-ala artis k-pop korea yang sering menjadi pujaan ramai.
Walaupun tiada bukti khusus yang menunjukkan bahawa dengan meminum darah segar mampu untuk menjadikan seseorang wanita itu cantik seperti awek korea yang comel ini, sejarah pernah menyaksikan bahawa ada wanita yang turut sama mempunyai tabiat pelik ini seperti gadis ini iaitu Countess Elizabeth Bathory dari Hungary yang membunuh beratus-ratus anak dara untuk dijadikan air mandian bagi mengekalkan wajah, tubuh badan yang cantik dan menawan..!










PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments