Pevita Pearce: Artis Indonesia Yang Meletop (10 Gambar)



Pevita Pearce adalah artis filem dan sinetron indonesia. Nama lengkap Pevita Cleo Eileen Pearce lahir di jakarta 21 tahun silam, pada tanggal 21 oktober. Lahir dari pasangan orang Inggeris (Bramwell Pearce, ayah) dan Indonesia (Ernie Auliasari, ibu). Pevita Pearce mulai terjun di dunia modelling di usia 14 tahun dengan membintangi sebuah iklan produk sabun cuci. Di usia yang sama pula dia mula membintangi sinetron (mutiara hati) dan filem (denias, senandung di atas awan). Di usia tersebut kecantikan pevita pearce sudah mulai terlihat, dan banyak kalangan yang menganggap kariernya akan cemerlang. 






Dulu ketika remaja, pevita pearce sempat mecetus kontroversi  dengan foto-fotonya yang tampil dengan hanya memakai br4 dan  memegang sebuah dildo.






PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments