Amparo Grisales, Nenek Yang Menawan(8 Gambar)

Apa yang kamu fikirkan ketika mendengar perkataan nenek? Pastinya yang ada dalam fikiran korang adalah wajah yang berkedut serta tubuh yang tidak menawan serta rambut yang sudah beruban dengan badan yang sudah mengelebeh.

Percaya tak kalau ada nenek yang mempunyai tubuh menawan seperti wanita 20 tahun??
Jika tidak percaya maka kamu belum mengenal wanita bernama Amparo Grisales.

Amparo Grisales adalah wanita yang kini sudah berusia 54 Tahun Tapi Masih secantik wanita berusia 25 tahun. Amparo Grisales adalah seorang model yang lahir di 9 September 1956 di Bogota, Colombia, ia menjadi seorang model sejak usianya lima tahun dan kariernya terus melonjak dan mula bersinar sejak berumur 13 tahun.

Walaupun usianya sudah setengah abad namun tubuhnya tidak seperti wanita yang sudah 50 tahun dan inilah sebabnya yang membuat wanita ini disebut sebagai nenek paling menawan.

Jom tengok gambar-gambar menawan Amparo Grisales :









PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments