Wanita Ketagihan Makan Pita Pelekat.

Andrea dari Marrietta di Georgia, Amerika, mempunyai ketagihan yang unik. Dimana wanita itu begitu ketagih makan pita pelekat dan memakannya seperti gula-gula

“Saya ketagih makan pita pelekat  Jika saya melihat ada pita pelekat maka saya akan mengambilnya dan mulai mengunyah,” ujarnya pada rancangan reality “My strange Addiction”‘

Wanita berusia 23 tahun ini mula ketagih memakan pita pelekat pada sembilan tahun yang lalu, dan tabiat ini semakin memburuk.

“Pertama kali saya makannya adalah ketika saya kehabisan gula-gula getah, dan saya kemudian melihat pita pelekat kemudian mengambil sepotong dan mulai mengunyahnya. Sejak saat itu saya mula makannya,” katanya.

Sekarang Andrea makan sekitar tiga gulungan pita pelekat  setiap hari, baik sementara menonton TV atau saat berbual di telefon dengan teman-temannya.

Andrea dapat menghabiskan pita pelekat sepanjang 600 kaki setiap bulannya.





PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments