Impian Untuk Tiduri 100,000 Lelaki (Gambar/Video)


Mempunyai tujuan hidup memang bagus , tetapi bagaimana jika ada seorang wanita berasal dari  Poland yang ingin bercinta dengan 100,000 lelaki ?

 Ania Lisewska , wanita berusia 21 tahun yang menyatakan bahawa dirinya akan datang ke setiap bandar di seluruh dunia sehingga boleh melakukan hubungan seks dengan 100,000 lelaki selama  20 minit setiap seorang  .

" Aku ingin bercinta dengan lelaki dari Poland , Eropah , dan negara lain di seluruh dunia . Aku cinta lelaki , seks , dan sesuatu yang menyeronokkan , " katanya , seperti yang dipetik dari Huffington Post .

" Di Poland , seks masih jadi perbahasan yang pantang dan sesiapa yang ingin memenuhi fantasi seksualnya akan dianggap sebagai pelacur atau sakit jiwa , " tambahnya lagi .

Marathon seks Lisewska pun sudah bermula sejak bulan lalu , demikian menurut laman rasmi akaun Facebook miliknya . Sejauh ini , Lisewska sudah bercinta dengan 284 lelaki yang berbeza . Padahal , Lisewska sebenarnya sudah punya teman wanita .


Meski kurang senang , teman wanita Lisewska mengaku tidak boleh berbuat apa - apa untuk mencegah keinginan  kekasihnya itu .


Laman rasmi akaun Facebook Lisewska sendiri sudah mencapai 22,000 peminat lebih . Selain itu , Lisewska juga membahagikan pengalamannya melalui laman peribadi yang membolehkan sesiapa menyertai dan mendaftar menjadi ahli di sana .

Malangnya , ada beberapa keganjilan soal cerita Lisewska . Pertama , laman web rasmi wanita tersebut tidak bekerja dengan baik dan hanya laman utamanya saja yang boleh diakses . Bukan cuma itu , Lisewska juga belum bertindak balas tawaran media yang ingin mewawancaranya .

Ada lagi , jika dikira secara teliti , melakukan hubungan seks  dengan 100,000 selama  20 minit boleh menghabiskan masa 3.8 tahun . Itu pun jika Lisewska melakukannya 24 jam tanpa henti .

Sementara Lisewska menyatakan kalau dirinya merancang untuk bercinta di hujung minggu sahaja . Jadi jika dikira lagi , keinginannya baru boleh dipenuhi dan berakhir 20 tahun kemudian .


Jom tengok video kat bawah kalau tak percaya :






PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments