Penyanyi Jelita Indonesia Terkejut Video Salin Baju Tersebar (10 Gambar)




Penyanyi Shinta Bachir terkejut, ketika pertama kali mengetahui bahawa video dirinya yang sedang menukar pakaian tersebar di internet. Berita ini menurutnya adalah ujian untuk dirinya yang memutuskan untuk berhijab.

"Aku benar-benar terkejut, apabila diberitahu oleh teman-teman wartawan. Ya aku sedar ini adalah ujian bagi aku untuk lebih dekat dengan Allah," ujarnya melalui BBM, Isnin lalu (23/12).

Dek kerana perbuatan yang tidak bertanggungjawab itu, Shinta mengaku telah menanggung malu dan merancang untuk mengambil tindakan undang-undang.

"Iya aku akan laporkan kes ini kepada pihak berkuasa. Video itu diambil ketika shooting film Pulau Hantu 3 pada tahun 2011," tegasnya.

Berita tersebarnya video tersebut diakui dan telah diketahui oleh orang-orang terdekat dan keluarga Shinta Bachir. Wanita yang pernah digosipkan memiliki hubungan dengan petinggi Polri itu pun khuatir jika orang tuanya juga akan terkejut mengetahui mengenai video tersebut.



"Tapi aku hanya memberitahu kawan-kawan yang terdekat dan mereka memberi sokonga dan menganggap ini adalah ujian untuk berubah menjadi baik. Tapi orang tuaku belum tahu, aku juga takut kalau mereka tahu. Namun aku yakin Allah lebih mengetahui di balik ini semua," katanya.











PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments