Foto Kreatif Dan Comel Dari Si Ayah (13 Gambar)



Jason Lee , seorang lelaki yang bekerja sebagai jurugambar perkahwinan . Ia mempunyai seorang ibu yang menderita penyakit dengan nama Non - Hodgkins Limfoma . Berkisah dari sini ia mencipta idea - idea foto kreatif untuk anak - anak perempuannya .

Apa hubungannya dengan ibu yang sakit dan foto - foto kreatif ? Ini Jawapannya sejak 2006 penyakit ibunya tidak pernah sembuh , ia membuat potret kreatif dari dua anak perempuannya , Kristin , 8 tahun , dan Kayla , 5 tahun . Ini ia lakukan sehingga cucu tidak perlu bertemu nenek mereka secara terus , agar tidak semakin banyak kuman yang boleh memburukkan lagi penyakit neneknya .

Foto - foto ini dimuat naik dalam sebuah blog peribadi milik Jason . Dari sini , ibu yang sakit pun boleh melihat perkembangan cucu - cucunya yang lucu tanpa bertemu terus .

Jason pun mengatakan tidak akan kehabisan idea untuk terus mengkreasikan foto - foto anaknya .





  











PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments