Post Kurang Ajar Blogger Alvin Tan Ucap Selamat Berbuka Puasa.



Blogger Alvin Tan dan Vivian Lee menimbulkan kontroversi dengan ucapan Selamat Berbuka Puasa dimuat naik ke laman Facebook bersama gambar mereka melakukan seks malam tadi.

Antara gambar yang dimuat naik mereka ialah makan bak kut teh (daging babi ) dan menyifatkannya sebagai ‘wangi, enak, menyelerakan ( wangi, lazat, menyelerakan ).

Alvin Tan mengesahkan bahawa mereka mencatatkan ucapan untuk “tanpa sebab, hanya jenaka, saya rasa “.

Walau bagaimanapun, post lucah itu telah memperoleh lebih 500 komen, kebanyakannya menegur pasangan itu untuk lebih sensitif terhadap mereka.

Seorang pengguna berkata: “Anda mempunyai kebebasan untuk menyiarkan apa sahaja yang anda hendak post. Tetapi kebebasan ini tidak mutlak. Saya tidak mempunyai masalah dengan erotika anda tetapi ini adalah terlalu banyak. “

Lain mengecam tindakan mereka dengan memanggil sebagai “memalukan” dan satu lagi “mencari glamor”, manakala beberapa tertanya-tanya jika mereka tahu sejarah 13 Mei.

Apabila ditanya sama ada beliau kesal posting itu, Tan berkata, “Belum. Saya tidak tahu. Saya hanya ingin melihat bagaimana orang akan menyedarinya. Ia bukan seolah-olah semua orang pada halaman yang sama seperti kita. Ia adalah jenaka gelap black jokes. Ia hanya usaha kita untuk melihat bagaimana ia akan dilihat. Ia hanya cuba untuk menjadi lucu mengenai perkara itu," katanya dalam satu temu bual telefon dengan The Star Online.

Bagi beliau, sambutan yang kurang memberangsangkan menunjukkan bahawa “orang-orang tidak melihat jenaka, orang kebanyakannya marah dan kecewa”.

Sama ada beliau akan memadam posting, Tan berkata beliau mungkin akan memadamnya, tetapi “sekarang, ramai telah berkongsi gambar itu.”

Pada masa ini ditulis, lebih daripada 140 pengguna Facebook telah berkongsi post facebook tersebut. 




PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments